Subscriu-te al newsletter

Alina Cvetkova

Nascuda a Moscou al 1984, passa la infància i adolescència a Letònia; punt de sortida per anar a viure a Suècia on hi estarà uns quants anys de la seva joventut. Per ara i temporalment, viu a Barcelona, on rumia quin serà el seu proper lloc per anar a viure. L’Alina es dedica a disseny web i el disseny gràfic. També és escriptora i ho compagina amb projectes personals d’e-comerce. En el seu temps lliure, gairebé inexistent, li agrada beure gin tònics i escoltar música electrònica. Actualment, està aprenent a anar amb longboard.

Anna Font

Va néixer a Moià el 1978. Va créixer admirant la creativitat artística del seu pare i de la seva germana. És per això que decideix estudiar Història de l’art a la UB. De seguida comença a treballar en sales d’exposicions, primer com a monitora, després com a assistent de coordinació i més endavant coordinant exposicions. Va completar els seus estudis amb el postgrau de gestió cultural de la UOC i amb el postgrau sobre nous formats expositius a Elisava. Actualment segueix dedicada a la gestió cultural, més concretament a la coordinació d’equips i planificació de projectes i activitats.

Carles Mar

Neix a Manresa al 1976. Sempre inquiet, sempre d’aquí cap allà. Al 2004 abandona la seva professió d’enginyer per començar al 2005 el Cicle de Grau Superior d’Arts Aplicades al Mur, a l’Escola d’Arts i Oficis de Vic. Sexe, drogues i Rock’n Roll, l’acompanyaran en aquesta època, retorna l’alegria. Comença muntant exposicions a la mateixa escola, i des de 2008 col·labora amb ACVic com a muntador i dissenyador d’espais expositius. Ha instal·lat peces d’artistes com: Xavier Mariscal, Nani Marquina, Isaki Lacuesta, Curro Claret, Joan Fontcuberta,… Combina aquesta faceta, amb la de guionista, realitzador, productor i actor.

Clàudia Robert

La Clàudia és una dona inquieta, un nervi, una curranta. Graduada amb història de l'art, combina múltiples activitats per sadollar les seves inquietuds. La podreu veure produïnt videoclips, actuant en películes, comissariant exposicions, prenent una copa de vi a alguna plaça de la vila de Gràcia o fins i tot nedant per l'estany de Banyoles.

CLARA CORTÉS

Nascuda a Barcelona el 1990, va estudiar fotografia a l’IEFC i disseny gràfic a l’escola BAU, es va especialitzar en fotografia d’autor, nu i en tècniques fotogràfiques del segle XIX. Després d’un any a Berlin treballant per diversos artistes i d’una experiència personal i professional a Japó i Taiwan ha tornat a la seva ciutat natal per concentrar-se en la seva obra i amb moltes ganes de fer projectes col·lectius.

Efrén Razquin

Nascut a Barcelona el 1971 té com uns dels seus records emblemàtics d'infantesa els jocs en què pretenia fer-se invisible sota el trípode on el seu avi intentava mantenir estàtica la seva Rolleiflex. Així, entre jocs, interioritza que la fotografia pot ser un medi d'expressió i d'ocultació simultàniament. Finalitzada l'adolescència trenca aquesta herència cultural i decideix durant força anys cercar respostes en la ciència, fins que s'adona que la única forma d'apaivagar el seu caràcter és interpel·lar als altres assossegadament a través de les imatges. Actualment empra diversos formats analògics, en especial l'instantani, per a desenvolupar els seus projectes en els que explora la inadaptació de l’individu al seu entorn físic i cultural i com aquest respon de forma ordenada, violenta o evasiva.

Esther Polo

L'Esther va nèixer un 1975 al cor de les Guilleries. Ja de molt jove comença a experimentar amb les arts plàstiques i decidida a impregnar-se d'imputs artístics, inicia estudis a l'escola d'art de Vic on s'afincà durant gairebé 10 anys i passarà per diverses disciplines, endinsant-se amb profunditat al món de les arts.

L'Esther és energia pura i viva. És capaç de solucionar qualsevol dels problemes logístics que se'ns plantegen durant el festival, una curranta innata. El seu somriure constant i la seva alegria és imprescindible per omplir-nos d'energia i empenyer amb molta alegria aquest projecte.

Isa BBesset

La Isa néixer un 23F, un mes abans del pronòstic mèdic, minúscul detall que ha influenciat decisivament en la seva trajectòria vital: és una noia impredictible.

Fruit de la fusió entre la cultura francesa i de l’espanya més profunda, és tot una barreja plena de contrastos. Curiosa, inquieta i somniadora, troba el seu elixir amb qualsevol activitat relacionada amb l’expressió artística de ésser, ja sigui visual, social o corporal.

Acollida a Vilanova i la Geltrú, va fugir als 18 anys cap a Vic, on va estudiar Comunicació Audiovisual. Seduïda per les múltiples possibilitats del vídeo, i conquistada per l’amplia creativitat que té el departament de comunicació i producció d’un producte cultural, ella vol fer teatre.

Ha treballat al departament de comunicació dels Cinemes Girona de Barcelona i d'assistent de direcció del festival Women_Mujeres de Londres i al Future Shorts Barcelona. Ha trobat en la producció i gestió cultural un lloc on desenvolupar-se professionalment.

Ïa Alemany

La Ïa va nàixer l'any 1985 a Traiguera, un poblet al nord del País Valencià, on va viure fins que va sortir-ne per anar a estudiar Comunicació Audiovisual a la UVic. De Vic es va traslladar a Barcelona per començar els seus estudis de direcció cinematogràfica a l'Escac, on va prendre consciència de cap on volia enfocar la seva vida. El que la Ïa vol és poder capturar a través de la ficció fílmica la veritat més pura i retornar-la al lloc on pertany, a la realitat mateixa, per què sigui dins la mirada de l'espectador on prengui sentit. I mentre va buscant el mètode per obtenir això que busca i s'intenta obrir camí en el món de l'audiovisual, va creant pràctiques d'assajos i errors...

Marc O'Callaghan

El Marc O'Callaghan va néixer a Barcelona el 1988 amb el Sol en Taure i Ascendent Sagitari. Dedica els seus dies en aquest planeta a provocar Revelacions Automàtiques, a desxifrar Psicogeografies, a geometritzar Sigils i a erigir Temples; habitualment en forma de fanzines autoeditats o intervencions murals. Un dels seus mitjans més poderosos és COÀGUL, un projecte sonor de punk industrial performatiu. Altres incursions musicals són: +++ (neofolk esotèric), Pedraforca (black metal bosquívol) i Crani Sèptic (grindcore de barri). Recent unit de manera oficial a Ex Abrupto però present en el seu nucli des de la gènesi, dins del col·lectiu desenvolupa funcions cirumstancials i difuses que van des de la performance fins al suport conceptual més intern.

Puig Ventura

De petita jugava amb les lletres i odiava els números. També gargotejava sobre els dibuixos del seu germà. Tothom l’acusava de gelosia. No era així, només era un projecte compartit, això que en anglès queda tan cool i que és el Coworking, no?

Va estudiar Publicitat i Relacions Públiques però no li interessa res d’això. Sobreviu combinant lletres i formant paraules per a projectes culturals. Només demana que la deixin escriure, crear i cridar.

La Puig s’encarrega d’escriure al web, al Facebook d'Ex abrupto i també és la responsable dels emails que rebeu. Si no us agrada el que llegiu, ja sabeu a qui heu d’anar a buscar.

Zoë Valls

Zoë Valls ha sobreviscut a la seva infància per pura casualitat. Nascuda al 1975, a l’edat de 5 anys va estar present al naixement de la música industrial i aviat va aprendre què era l’absenta, les drogues i VIP backstage, què eren els pírcings, el branding, el tatuatge i l'automutilació. CopdeCap és el seu projecte visual, unebeaute sauvage, entre vídeo-art i documental.

Eudald Van der Pla

Van der Pla fou un nadó de ràpid deslletament. Un infant amb TDAH sense medicar. De petit tenia tendències destructives i la ment pertorbada. Fracassat en potència a l’IES Moianès, als 16 anys comença a treballar a l’Escorxador Comarcal on absorbirà estimulants inputs socials, industrials i letals que definiran la seva futura trajectòria creativa. Convençut que té més habilitats que rebentar cranis de porc amb una destral, cursa estudis de disseny gràfic a l’EASD Vic, a la Llotja de Barcelona i estudis d’audiovisuals, aprenent la professió de la qual viurà els anys vinents. Paral·lelament a la vida acadèmica i professional, utilitza la destral per les creacions del seu alter ego portant a terme vídeos, performances, mappings i palles mentals improvisades. L’Eudald entén el concepte de coordinació com aquell que dispara i activa, uneix, busca i barreja